მოსწავლის საგნობრივი
შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი:
კლასი: მე - 4
საგანი: მე და საზოგადოება
მასწავლებლის სახელი-გვარი: თამარ კასრაძე
თარიღი:
15.10.2019
აქ იწერება მონაცემები მოსწავლის მიღწევის
დონის შესახებ, საგნობრივ პროგრამასთან მიმართებაში, სსსმ მოსწავლეს აფასებს ყველა
ის საგნის მასწავლებელი, რომელიც მას ასწავლის
შედეგების გრაფაში შეიძლება ჩაიწეროს შედგები
და ინდიკატორები სხვადასხვა კლასის სტანდარტიდან
სხვადასხვა მიმართულებისთვის და საგნებისთვის
მასწავლებლის ხელმოწერა
––––––––––––––––––––––––––––––––
დირექტორის ხელმოწერა
––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 15.10.2019
საგანი: მე და საზოგადოება
მასწავლებლის სახელი, გვარი - თამარ კასრაძე
გრძელვადიანი მიზანი წლიური
საზ.მეც.დაწყ.(I).13) რატომ არის განათლება ყველა ბავშვის უფლება?
(საზ.მეც.დაწყ.(I)
5, 10, );რატომ უნდა მიყვარდეს ჩემი ქვეყანა და ვუფრთხილდებოდე მას? ).რატომ
უნდა ვცე პატივი ჩემი ქვეყნის დროშასა და გერბს?
რატომ უნდა დავიცვათ
საზოგადოებრივი წესრიგი (ქუჩაში მოძრაობისას, ტრანსპორტში) (საზ.მეც.დაწყ.(I),
15);
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1.1
1.2
1.3
1.4
2.1
2.2
2.3
3.1
3.2
|
·
გაეცნოს ბავშვთა უფლების არსს და აუცილებლობას.
·
გაეცნოს რატომ და როგორ უნდა დავიცვათ
ბავშვის უფლებები
·
ჩამოთვალოს საკუთარი უფლებები
·
რატომ არის განათლების უფლება მნიშვნელოვანი
·
გაეცნოს საკუთარ ქვეყანას რუკის მეშვეობით
·
გაეცნოს ქვეყნის დროშას,გერბს
·
რატომ უნდა ვცეთ პატივი
·
ჩამოთვალოს და
გააცნობიეროს ქუჩაში,ტარანსპორტში,
საზოგადოებაში ქცევის წესები.
·
შექმნას ლოგოები მოძრაობის წესების შესახებ
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
ასოციაცისს
რუკებისა და სქემების მეშვეობით გაეცნოს ბავშვთა უფლებებს მნიშვნელობას;
მიიღოს
გაკვეთილის პროცესში მონაწილეობა ასოციაციის რუკის შექმნაში;
|
დაფა,ცარცი,
სახელმძღვანელო
,რვეული,ფერადი ქაღალდები და ფანქრები.
|
2
|
ამოიცნოს
ფოტო-მასალიდან ამსახველი ბავშვთა
უფლებების ილუსტრაციები და დაფაზე
დაიტანოს
|
ილუსტრაციები
|
3
|
დახატოს და წარმოადგინოს
კლასში განათლების ამსახველი ფოტო.
|
ფანქრები,თაბახის
ფურცლები
|
4
|
სახელმძღვანელოდან
მოსწავლეებთან ერთად შეასრულოს თემატიკის ამსახველი სავარჯიშოები.
|
თვალსაჩინოებები
|
5
|
გაეცნოს საქართველოს რუკას,გააფერადოს
|
თვალსაჩინოება
|
6
|
გაეცნოს გერბს,დროშას;
გააფერადოს
|
თვალსაჩინოება
|
7
|
შექმნას მოძრაობის წესების
ლოგოები
|
ფანქრები,ფურცლები,
ილუსტრაციები
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
გრძელვადიანი მიზანი:
საზ.მეც.დაწყ.(I).13) რატომ არის განათლება ყველა ბავშვის უფლება?
|
(საზ.მეც.დაწყ.(I) 5, 10, );რატომ უნდა მიყვარდეს ჩემი
ქვეყანა და ვუფრთხილდებოდე მას? ).რატომ უნდა ვცე პატივი ჩემი ქვეყნის დროშასა
და გერბს?
რატომ უნდა დავიცვათ საზოგადოებრივი წესრიგი
(ქუჩაში მოძრაობისას, ტრანსპორტში) (საზ.მეც.დაწყ.(I), 15);
მოკლევადიანი მიზნები:
მოკლევადიანი მიზნები
|
თვე
1
|
თვე
2
|
თვე
3
|
თვე
4
|
თვე
5
|
|
1.1
|
გაეცნოს ბავშვთა უფლების არსს და აუცილებლობას.
|
|||||
1.2
|
გაეცნოს რატომ და როგორ უნდა დავიცვათ
ბავშვის უფლებები
|
|||||
1.3
|
ჩამოთვალოს საკუთარი უფლებები
|
|||||
1.4
|
რატომ არის განათლების უფლება მნიშვნელოვანი
|
|||||
2.1
|
გაეცნოს საკუთარ ქვეყანას რუკის მეშვეობით
|
|||||
2.2
|
გაეცნოს ქვეყნის დროშას,გერბს
|
|||||
2.3
|
რატომ უნდა ვცეთ პატივი
|
|||||
3.1
|
ჩამოთვალოს და გააცნობიეროს
ქუჩაში,ტარანსპორტში, საზოგადოებაში
ქცევის წესები.
|
|||||
3.1
|
შექმნას ლოგოები მოძრაობის წესების შესახებ
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий