მოსწავლის საგნობრივი
შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი:
კლასი: მე - 10
საგანი: სამოქალაქო განათლება
მასწავლებლის სახელი-გვარი: თამარ კასრაძე
თარიღი:
15.10.2019
მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე
მასწავლებლის ხელმოწერა
––––––––––––––––––––––––––––––––
დირექტორის ხელმოწერა
––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 15.10.2019
საგანი: სამოქალაქო განათლება
მასწავლებლის სახელი, გვარი - თამარ კასრაძე
მიმართულება: პიროვნების განვითარება
გრძელვადიანი მიზანი წლიური
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გაეცნოს მოქალაქის მონაწილეობას და თანამშრომლობას სოციალური პრობლემების გადაწყვეტაში
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1.1
1.2
1.3
1.4
2.1
2.2
2.3
2.4
|
გაეცნოსდა გაიხსენოს პიროვნების მნიშვნელობას;
გაეცნოს
პიროვნების თავისუფლებისა და მოქალაქის
აქტიურობის ნიშნებს;
ჩამოთვალოს ადამიანის უფლებები და თავისუფლებები ;
გაეცნოს
საქართველოს მოქალაქის უფლება- მოვალეობებს;
მოსწავლე
გაეცნოს მონაწილეობის მნიშვნელობას და აუცილებლობას;
გაეცნოს
მოქალაქის მონაწილეობას საზოგადოებრივ საქმიანობაში
გაეცნოს
სოციალურ პრობლემებს
თანაკლასელებთან
ერთად თანამშრომლობით
მიიღოს გადაწყვეტილება სოციალური პრობლემების გადაწყვეტაში
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
ასოციაცისს
რუკებისა და სქემების მეშვეობით გაეცნოს
პიროვნების მნიშვნელობას;
მიიღოს
გაკვეთილის პროცესში მონაწილეობა ასოციაციის რუკის შექმნაში;
დაფაზე
დაიტანოს პიროვნების მნიშვნელობის ამსახველი ფრაზები.
გააფერადოს
ან გამოჭრას პიროვნების ამსახველი ფოტო-მასალა.
|
დაფა,ცარცი,
სახელმძღვანელო
,რვეული,ფერადი ქაღალდები და ფანქრები.
|
2
|
უყუროს
მოკლე ვიდეო- რგოლებს და ამოიცნოს პიროვნების თვისებები ,ადამიანის უფლებები
და თავისუფლებები ;ჯანსაღი ცხოვრების წესი.
|
ვიდეო
მასალა
|
3
|
სახელმძღვანელოდან გაეცნოს საქართველოს მოქალაქის უფლება- მოვალეობებს;
|
ფანქრები,თაბახის
ფურცლები
|
4
|
გაეცნოს სოციალურ პრობლემებს (მავნე ჩვევები)
დახატოს და წარმოადგინოს კლასში თემატიკის ამსახველი ფოტო.
სახელმძღვანელოდან მოსწავლეებთან ერთად შეასრულოს
თემატიკის ამსახველი სავარჯიშოები.
|
,სახელმძღვანელო,
ფანქრები,თაბახის
ფურცლები
|
5
|
სიტუაციური ამოცანებიდან,სახელმძღვანელოდან გაეცნოს მოქალაქის
მონაწილეობას საზოგადოებრივ საქმიანობაში.
გააფერადოს სიუჟეტური
ფოტოები და მარტივი სიტყვებით გამოხატოს აზრი.
|
სიუჟეტური
ფოტო-მასალა.
|
შენიშვნა: ეს ფურცელი გადამრავლდება ყველა საგნის მასწავლებლისთვის
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
გრძელვადიანი მიზანი:
მოქ.X.3. მოსწავლეს შეუძლია ჩამოთვალოს თავისუფალი პიროვნებისა და აქტიური მოქალაქის თვისებები.
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გაეცნოს მოქალაქის მონაწილეობას და თანამშრომლობას სოციალური პრობლემების გადაწყვეტაში
მოკლევადიანი მიზნები:
მოკლევადიანი მიზნები
|
თვე
1
|
თვე
2
|
თვე
3
|
თვე
4
|
თვე
5
|
|
1
|
გაეცნოს და
გაიხსენოს პიროვნების მნიშვნელობას;
|
|||||
2
|
გაეცნოს პიროვნების
თავისუფლებისა და მოქალაქის აქტიურობის ნიშნებს;
|
|||||
3
|
ჩამოთვალოს ადამიანის
უფლებები და თავისუფლებები ;
|
|||||
4
|
გაეცნოს საქართველოს მოქალაქის
უფლება- მოვალეობებს;
|
|||||
5
|
მოსწავლე გაეცნოს მონაწილეობის მნიშვნელობას და აუცილებლობას;
|
|||||
6
|
გაეცნოს მოქალაქის მონაწილეობას საზოგადოებრივ საქმიანობაში
|
|||||
7
|
გაეცნოს სოციალურ პრობლემებს
|
|||||
8
|
თანაკლასელებთან ერთად თანამშრომლობით
მიიღოს გადაწყვეტილება სოციალური პრობლემების გადაწყვეტაში
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий