ინდივიდუალური გეგმა სსსმ მოსწავლესათვის საგანი ,,სამოქალაქო განათლებაა '' 10 კლ

მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი:        
კლასი:   მე - 10
საგანი: სამოქალაქო განათლება
მასწავლებლის სახელი-გვარი: თამარ კასრაძე
თარიღი:  15.10.2019

მოსწავლემ გასული სასწავლო წლის დასასრულს გამოავლინა შემდეგი სასწავლო შედეგი/ები
შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
შედეგის მიღწევას არ ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
იცავს კლასში, სკოლასა და საზოგადოებაში არსებულ საერთო წესებს.

ჯამბულის საგაკვეთილო პროცესში ჩართვით  განვუვითარდა  მცირედი კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები; ერთვება საკლასო აქტივობებში; (წყვილებში ;ჯგუფურ მუშაობაში)
 საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობის შედეგად    მოქ.IX.1.  შეძლოს   მოქალაქის  არსის მნიშვნელობის გაგება.
 გაეცნო  ,რომ ადამიანი არის არსება, რომელსაც გააჩნია საკუთარი აზრები, ინტერესები  და ცხოვრების გარკვეული პრინციპი.

მოსწ. გაუჭირდა
მოქ.IX.1.  პიროვნული  თვისებები, მისწრაფებები და შესაძლებლობების,ინტერესების  ჩამოთვლა.
 ვერ ჩამოთვლის  საკუთარ თვისებებს ,ინტერესებს.


მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე


 უჭირს საგაკვეთილო პროცესში ჩართვა მუხმივად , პიროვნული  თვისებები, მისწრაფებები და შესაძლებლობების,ინტერესების  ჩამოთვლა.ვერ ჩამოთვლის  საკუთარ თვისებებს ,ინტერესებს





მასწავლებლის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––

დირექტორის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––––






ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 15.10.2019
საგანი: სამოქალაქო განათლება
მასწავლებლის სახელი, გვარი - თამარ კასრაძე
მიმართულება: პიროვნების განვითარება
გრძელვადიანი მიზანი  წლიური
მოქ.X.3. მოსწავლეს შეუძლია ჩამოთვალო თავისუფალი პიროვნებისა და აქტიური მოქალაქის თვისებები.

მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია აეცნოს მოქალაქის  მონაწილეობა და თანამშრომლობასოციალური პრობლემების გადაწყვეტაში


მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1.1

1.2

1.3

1.4



2.1

2.2

2.3

2.4
 გაეცნოსდა გაიხსენოს  პიროვნების მნიშვნელობას;

გაეცნოს  პიროვნების თავისუფლებისა და მოქალაქის აქტიურობის ნიშნებს;
  ჩამოთვალოს  ადამიანის უფლებები და თავისუფლებები ;

გაეცნოს საქართველოს მოქალაქის  უფლება- მოვალეობებს;


მოსწავლე გაეცნოს მონაწილეობის მნიშვნელობას და აუცილებლობას;

გაეცნოს მოქალაქის მონაწილეობას საზოგადოებრივ საქმიანობაში

გაეცნოს სოციალურ პრობლემებს 

თანაკლასელებთან ერთად  თანამშრომლობით   მიიღოს გადაწყვეტილება  სოციალური პრობლემების გადაწყვეტაში

  



ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1

ასოციაცისს რუკებისა და სქემების მეშვეობით  გაეცნოს პიროვნების მნიშვნელობას;
მიიღოს გაკვეთილის პროცესში მონაწილეობა ასოციაციის რუკის შექმნაში;
დაფაზე დაიტანოს პიროვნების მნიშვნელობის ამსახველი ფრაზები.
გააფერადოს ან გამოჭრას პიროვნების ამსახველი ფოტო-მასალა.


დაფა,ცარცი,
სახელმძღვანელო ,რვეული,ფერადი ქაღალდები და ფანქრები.
2


უყუროს მოკლე ვიდეო- რგოლებს და ამოიცნოს პიროვნების თვისებები ,ადამიანის უფლებები და თავისუფლებები ;ჯანსაღი ცხოვრების წესი.
ვიდეო მასალა
3
სახელმძღვანელოდან გაეცნოს საქართველოს მოქალაქის  უფლება- მოვალეობებს;


ფანქრები,თაბახის ფურცლები
4
გაეცნოს სოციალურ პრობლემებს (მავნე ჩვევები)
დახატოს და წარმოადგინოს კლასში თემატიკის  ამსახველი ფოტო.
სახელმძღვანელოდან მოსწავლეებთან ერთად შეასრულოს თემატიკის ამსახველი სავარჯიშოები.


,სახელმძღვანელო,
ფანქრები,თაბახის ფურცლები
5


სიტუაციური ამოცანებიდან,სახელმძღვანელოდან გაეცნოს მოქალაქის მონაწილეობას საზოგადოებრივ საქმიანობაში.
გააფერადოს სიუჟეტური ფოტოები და მარტივი სიტყვებით გამოხატოს აზრი.

სიუჟეტური ფოტო-მასალა.



შენიშვნა: ეს ფურცელი გადამრავლდება ყველა საგნის მასწავლებლისთვის



ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი


გრძელვადიანი მიზანი:
მოქ.X.3. მოსწავლეს შეუძლია ჩამოთვალო თავისუფალი პიროვნებისა და აქტიური მოქალაქის თვისებები.

მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია აეცნოს მოქალაქის  მონაწილეობა და თანამშრომლობასოციალური პრობლემების გადაწყვეტაში


მოკლევადიანი მიზნები:

მოკლევადიანი მიზნები
თვე
1

თვე
2
თვე
3
თვე
4
თვე
5

1
 გაეცნოს  და გაიხსენოს  პიროვნების მნიშვნელობას;










2

გაეცნოს  პიროვნების თავისუფლებისა და მოქალაქის აქტიურობის ნიშნებს;









3
ჩამოთვალოს  ადამიანის უფლებები და თავისუფლებები ;







4
გაეცნოს საქართველოს მოქალაქის  უფლება- მოვალეობებს;
 





5
მოსწავლე გაეცნოს მონაწილეობის მნიშვნელობას და აუცილებლობას;






6
გაეცნოს მოქალაქის მონაწილეობას საზოგადოებრივ საქმიანობაში






7
გაეცნოს სოციალურ პრობლემებს 






8

თანაკლასელებთან ერთად  თანამშრომლობით   მიიღოს გადაწყვეტილება  სოციალური პრობლემების გადაწყვეტაში









Комментариев нет:

Отправить комментарий