ინდივიდუალური გეგმა სსსმ მოსწავლესათვის საგანი ,,მე და საზოგადოება '' 3 კლასი

მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი:        
კლასი:   მე - 3
საგანი: მე და საზოგადოება
მასწავლებლის სახელი-გვარი: თამარ კასრაძე
თარიღი:  25.09.2018

აქ იწერება მონაცემები მოსწავლის მიღწევის დონის შესახებ, საგნობრივ პროგრამასთან მიმართებაში, სსსმ მოსწავლეს აფასებს ყველა ის საგნის მასწავლებელი, რომელიც მას ასწავლის

შედეგების გრაფაში შეიძლება ჩაიწეროს შედგები და ინდიკატორები  სხვადასხვა კლასის სტანდარტიდან სხვადასხვა მიმართულებისთვის და საგნებისთვის

მოსწავლემ გასული სასწავლო წლის დასასრულს გამოავლინა შემდეგი სასწავლო შედეგი/ები
შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
შედეგის მიღწევას არ ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
იცავს კლასში, სკოლასა და საზოგადოებაში არსებულ საერთო წესებს.

შუძლია საზოგადოებაში წესების დაცვა








უჭირს კომუნიკაცია და მეტყველება.,ფაქტების დამახსოვრების,აღქმის უნარ-ჩვევები.





მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე


უჭირს საგაკვეთილო პროცესში ჩართვა , ვერ აცნობიერესბს ოჯახისა და მის გარშემო გარემს როლს . საგაკვეთილო პროცესებში ჩართვით განუვითარებ კომუნიკაიის,მეტყველების ,ფაქტების დამახსოვრების , აღქმის  უნარ-ჩვევებს.


მასწავლებლის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––

დირექტორის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––––




შენიშვნა: ეს ფურცელი გადამრავლდება ყველა საგნის მასწავლებლისთვის

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 25.09.2018
საგანი: მე და საზოგადოება
მასწავლებლის სახელი, გვარი - თამარ კასრაძე
გრძელვადიანი მიზანი  წლიური
     მე და საზ. 1.7   მარიანამ  შეძლოს სხვადასხვა პროფესიის /ოჯახური საქმიანობის მნიშვნელობისა და საჭიროებების გაცნობა.
     მე და საზ. 1.17   მარიანამ უნდა შეძლოს მზრუნველობის გამოვლენა ბუნებრივ გარემოსა და ისტორიულ მემკვიდრეობის მიზნით.
      მე და საზ. 1.4 მოსწავლემ უნდა შეძლოს ჯანსაღ ცხოვრების წესის დაცვა  (პირადი ჰიგიენა,ჯანსაღი კვება)

მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
·        გაეცნოს ოჯახის არს და აუცილებლობას.
·        ჩამოთვალოს რა პასუხისმგეგლობები  გააჩნია მას ოჯახის წინაშე.
·        რატომ და როგორ უნდა დავაფასოთ ოჯახის ყველა წევრის (დედა,მამა,ბაბუა,ბებია ...) შრომა .
·        ჩამოთვალოს ყოველდღიური ცხოვრებიდან როგორ ეხმარება ოჯახის წევრებს.
·        ჩამოთვალოს როგორ გავალამაზოთ საოჯახო-საკლასო  გარემო(სახლი,ეზო ,კლასი)
·        როგორ და რატომ უნდა გავუფრთხილდეთ მცენარეებს,შინაურ ცხოველებს,სათამაშოებს,სასკოლო ნივთებს და ინვენტარს.
·        რატომ  არის მნიშვნელოვანი მისთვის გარემოსა  დაცვის  აუცილებლობა.
·        ჩამოთვლის, რატომ  სჭირდება ადამიანს გარემო  და გამოთქვას  საკუთარ სურვილები;
·        ჩამოთვალოს და გააცნობიერეოს  ჯანსაღი ცხოვრების წესის მნიშვნელობა.
·        ისაუბროს მარტივი ლექსიკით რატომ და როგორ უნდა დავიცვათ ოჯახში საერთო და პირადი ჰიგიენა.




ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1

ასოციაცისს რუკებისა და სქემების მეშვეობით მარიანა  გაეცნოს ოჯახის მნიშვნელობას;
მიიღოს გაკვეთილის პროცესში მონაწილეობა ასოციაციის რუკის შექმნაში;
დაფაზე დაიტანოს ოჯახის წევრები (სახელები,როლები)
გააფერადოს ან გამოჭრას ოჯახის  ამსახველი ილუსტრაციები.


დაფა,ცარცი,
სახელმძღვანელო ,რვეული,ფერადი ქაღალდები და ფანქრები.
2
დახატოს და წარმოადგინოს კლასში  ოჯახის ამსახველი ფოტო.
სახელმძღვანელოდან მოსწავლეებთან ერთად შეასრულოს თემატიკის ამსახველი სავარჯიშოები.


ფანქრები,თაბახის ფურცლები
3
ილუსტრაციების მეშვეობით დაახარისხოს და ჩამოთვალოს რა პასუხისმგეგლობები  გააჩნია მას ოჯახის წინაშე.

თვალსაჩინოებები
4
ჩამოთვალოს მარტივი სიტყვებით  რატომ და როგორ უნდა დავაფასოთ ოჯახის ყველა წევრის (დედა,მამა,ბაბუა,ბებია ...) შრომა
ააწყოს ილუსტრაციებით ან დახატოს ან გააფერადოს ოჯახის წევრების საქმიანობა,ვის რა როლი გააჩნია საკუთარ ოჯახში.
წარმოადგინოს ნახატები თემატიკასთან დაკავშირებით.
ფანქრები,ფურცლები,
ილუსტრაციები
5

ჩამოთვალოს მარტივი ლექსიკით კლასთან ერთად  როგორ გავალამაზოთ საოჯახო-საკლასო  გარემო(სახლი,ეზო ,კლასი) ;
   მოუაროს ,გამოხატოს მზრუნველობა საკლასო ოთახში არსებულ მცენარეების მიმართ;
 უყუროს ვიდეო-რგოლებს ან მუტფილმებს გარემოსა  დაცვის  აუცილებლობასა და მნიშვნელობის შეახებ.


სიუჟეტური ფოტო-მასალა და ვიდეო-რგოლები.

6
სახელმძღვანელოს ილუსტრაციებიდან ამოიცნოს   ჯანსაღი ცხოვრების წესის ამსახველი სიტუაციები( მაგ. ბავშვი იხეხავს კბილებს ჯაგრისით,იბანს ხელ-პირს,ვარჯიშობს...)
 დახატოს  ან გააფერადოს თემატიკასთან დაკავირებული ნახატები.
უყურეო ვიდეო რგოლებს რატომ უნდა დავიბანოთ ხელები.

სიუჟეტური ფოტო-მასალა და ვიდეო-რგოლები.


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი


გრძელვადიანი მიზანი:      მე და საზ. 1.7   მარიანამ  შეძლოს სხვადასხვა პროფესიის /ოჯახური საქმიანობის მნიშვნელობისა და საჭიროებების გაცნობა.
     მე და საზ. 1.17   მარიანამ უნდა შეძლოს მზრუნველობის გამოვლენა ბუნებრივ გარემოსა და ისტორიულ მემკვიდრეობის მიზნით.
      მე და საზ. 1.4 მოსწავლემ უნდა შეძლოს ჯანსაღ ცხოვრების წესის დაცვა  (პირადი ჰიგიენა,ჯანსაღი კვება)

მოკლევადიანი მიზნები:

მოკლევადიანი მიზნები
თვე
1

თვე
2
თვე
3
თვე
4
თვე
5

1
გაეცნოს ოჯახის არს და აუცილებლობას.













2
ჩამოთვალოს რა პასუხისმგეგლობები  გააჩნია მას ოჯახის წინაშე.











3
რატომ და როგორ უნდა დავაფასოთ ოჯახის ყველა წევრის (დედა,მამა,ბაბუა,ბებია ...) შრომა .









4
ჩამოთვალოს ყოველდღიური ცხოვრებიდან როგორ ეხმარება ოჯახის წევრებს.









5

ჩამოთვალოს როგორ გავალამაზოთ საოჯახო-საკლასო  გარემო(სახლი,ეზო ,კლასი)








6
როგორ და რატომ უნდა გავუფრთხილდეთ მცენარეებს,შინაურ ცხოველებს,სათამაშოებს,სასკოლო ნივთებს და ინვენტარს.






7
ისაუბროს მარტივი ლექსიკით რატომ  არის მნიშვნელოვანი მისთვის გარემოსა  დაცვის  აუცილებლობა.







8
ჩამოთვლის, რატომ  სჭირდება ადამიანს გარემო  და გამოთქვას  საკუთარ სურვილები;








9
ჩამოთვალოს და გააცნობიერეოს  ჯანსაღი ცხოვრების წესის მნიშვნელობა.








10
რატომ და როგორ უნდა დავიცვათ ოჯახში საერთო და პირადი ჰიგიენა.












Комментариев нет:

Отправить комментарий